: :

Fordelsklub

Fordelsklubben er en mulighed for alle vores kunder at blive medlem af. Det koster ikke noget og du får udstedt et kort, som du skal have med, når du handler i planteskolen.

Hvis du pr. 1. januar hvert år har opnået at købe for mellem:

2000,-  -  4999,-  - så får du en tilgodeseddel på   2 % af købet.

5000,-  -  9999,-  - så får du en tilgodeseddel på   5 % af købet.

10000,-  - +           - så får du en tilgodeseddel på 10 % af købet.

Dog gives der ikke rabat på allerede eksisterende tilbud / flerstykspriser samt gavekort.

Tilgodesedlen modtager du i din mail en af de første dage i januar.

Fordelskort til Havlykke Planteskole

Efter 1. januar bliver kontoen nulstillet og du starter forfra. Vores kassesystem udregner selv hvor meget du har købt for og hvor meget din tilgodeseddel skal lyde på.

Derudover vil vi også nogle gange lave et tilbud, som kun gælder for medlemmer af vores fordelsklub.

Medlemsskab af fordelsklubben: Tilmelding kun i butikken

Medlemsskab af kundeklub: Tilmelding her på hjemmesiden eller i butikken

KUNDEKLUB

Du får særlige tilbud til kundeklubspris og nyhedsbreve på mail. Her giver vi tips og gode råd til dig og din have samtidig med, at vi fortæller om nyheder indenfor alt det grønne.

Tilmeld