: :

Fordelsklub

Bliv medlem af Havlykke Planteskoles fordelsklub og optjent rabat.

Pr. 1. januar 2024 er vilkårende ændret for Havlykke Planteskoles fordelsklub.

Nu opspare du 3% på ALT* du køber og der er ikke længere et midstebeløb.

Samtidig har du allerede ved dit andet køb, mulighed for at bruge af dit opsparede beløb. Før måtte du vente til det nye kalenderår.

Det koster ikke noget at få udsedt et personligt fordelskort. Bare spørg efter det næste gang du handler i Havlykke Planteskole.

Vi ses

*(Der optjenes dog ikke rabat på gavekort, hækplanter og konsultentydelser.)

Fordelskort til Havlykke Planteskole

Efter 1. januar bliver kontoen nulstillet og du starter forfra. Vores kassesystem udregner selv hvor meget du har købt for og hvor meget din tilgodeseddel skal lyde på.

Derudover vil vi også nogle gange lave et tilbud, som kun gælder for medlemmer af vores fordelsklub.

Medlemsskab af fordelsklubben: Tilmelding kun i butikken

Medlemsskab af kundeklub: Tilmelding her på hjemmesiden eller i butikken

KUNDEKLUB

Du får særlige tilbud til kundeklubspris og nyhedsbreve på mail. Her giver vi tips og gode råd til dig og din have samtidig med, at vi fortæller om nyheder indenfor alt det grønne.

Tilmeld